Przeprowadzenie audytu sprawdzającego zgodność wprowadzonego systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
Cel audytu
Potwierdzenie zgodności wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.
Zakres audytu
- Zakres systemu.
- Polityka Jakości i cele jakości.
- Zidentyfikowane procesy i mapa procesów.
- Nadzór nad dokumentacją i zapisami.
- System szkoleń i harmonogram szkoleń. - Poprawność prowadzonych audytów.
- Postępowanie z wyrobem niezgodnym i reklamacjami.
- Prowadzone działania naprawcze, korygujące i zapobiegawcze.
- Kompletność opracowanej dokumentacji.
- Prowadzenie zapisów dokumentujących stosowanie systemu zarządzania jakością.
- Znajomość przez pracowników wdrożonego systemu zarządzania jakością.
Korzyści dla Firmy z przeprowadzenia audytu
Na podstawie opracowanego przez nas szczegółowego raportu z przeprowadzonego audytu uzyskają Państwo:
- dokładne wytyczne co należy poprawić (zmienić i/lub uzupełnić) w stosowanym systemie zarządzania jakością, aby dostosować go do wymagań normy PN-EN ISO 9001,
albo
- uzyskają Państwo potwierdzenie zgodności stosowanego systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001 i tym samym potwierdzenie, że wdrożony system może być poddany certyfikacji przez stronę trzecią.